niedziela, 9 listopada 2014

5. Hybrydowy sposób na paznokcie.

Dzis niedziela, wiec tak jak obiecalam dodaje post z moim nowym nabytkiem. Jestem zachwycona, naczytalam sie duzo w internecie na temat tej metody i jest tyle samo zwolennikow, co przeciwnikow. Calosc prezentuje sie tak: 

Lampa ma 36 W, czyli posiada 4 zarowki kazda o mocy 9 W. W zestawie byly jeszcze dwa pilniki (banan i prosty), blok polerski, 50 sztuk wacikow bezpylowych, patyczek do skorek, odzywka do paznokci, remover, cleaner, primer i 5 sztuk lakierow. Tak 5, bo kolejne 5 i baze domowilam osobno. 
 Lampa spisuje sie fajnie, ma timer na 120 sekund, latwo sie wlacza i bezproblemu przenosi. Lakiery maja gesta kostyntencje i szeroki pedzelek. Ja wybralam sobie: szary, bialy, czarny, srebrny, zloty i kolorowy brokat, turkusowy, nude, liliowy i dwa przezroczyste(baza i wykonczenie). 

Dlugo sie niezastanawiajac postanowilam przetestowac moj zestaw. Calosc zajmuje okolo godzine czasu. Nadanie ksztaltu, zmatowienie plytki, odtluszczenie, baza, lampa 2 min, lakier, lampa 2 minuty, druga warstwa lakieru, lampa 2 minuty, wykonczenie, lampa 2 minuty,  odzywka i robimy druga reke. 



Wybralam na dzisiaj kolor nude i kolorowy brokat, z efektu mimo calkowitej amatorki jestem zadowolona. Ciekawe jak dlugo paznokcie sie utrzymaja. Normalny lakier przy mojej pracy sciera sie po jednym dniu, mam nadzieje, ze hybryda wytrzyma chociaz tydzien. 

Calosc oceniam na 10/10. Nie mam poki co zastrzezen co do zestawu, jestem bardzo zadowolona z prezentu, oplacalo sie na niego czekac 3 miesiace po urodzinach (nie moglam sie zdecydowac co chce :(  ) Cena to okolo 150 zl. Kupiony na allegro. 
Mam dla Was jeszcze jeden post, ale na niego zapraszam we wtorek, poniewaz dostalam od mamusi z Polski caaaaaaala pake rzeczy, ktore chcialabym Wam pokazac. Na wszelkie pytania odpowiem w komentarzach. 


8 komentarzy:

  1. Śwetnie to wygląda :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam hybrydy , Twoje są naprawdę piękne, obserwuję bloga z przyjemnością ! zapraszam do obserwacji mojego http://adoremysize.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, zaobserwowalam i zapraszam do zagladania do mnie :)

      Usuń
  3. Paznokcie wyglądają świetnie :)
    Podoba mi się twój blog , zaobserwowałam :)
    Zapraszam również do mnie W obiektywie życia

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam taki zestaw dostałyśmy go ja i moja mama od mojej cioci. Uwielbiam hybrydy, tylko jest jeden minus jakos mi szybko odpryskują po ok 2 tyg zaczęły mi tak mocniej od pryskiwać. Zastanawiam się czemu, może powinnam kupić droższy lakier.Jak myślisz? Ja zapraszam na mojego bloga. Może jakąś obserwacja, jak tak daj mi znać na moim blogu http://dontperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm wydaje mi sie, ze 2 tygodnie to i tak dlugi czas, moze zle zmatowilas plytke paznokcia, albo zle odtluscilas? Moze sprobuj dac dwie warstwy bazy, byc moze to w niej tkwi problem? Ja mam hybryde pierwszy raz, wiec ciezko mi pomoc, ale jest mi bardzo milo, ze zapytalas, pozdrawiam :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad. Komentarze motywują mnie do dalszego działania.
W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twoj blog. :)