środa, 3 grudnia 2014

11. Mikołakowy prezent.

Mimo ze do Mikolajek pozostaly 3 dni, ja otrzymalam juz swoj prezent, poniewaz moj P. wyjechal na dwutygodniowa delegacje. Wroci dopiero 18 grudnia czyli dzien przed naszym wyjazdem do Polski. Wracajac do tematu..
Dziś odwiedzil mnie Swiety Mikolaj :) Przyniosl mi sliczny prezent, ktorym chcialam sie Wam pochwalic. 

Dostalam przecudowne buty, o ktorych marzylam od 3 zimowych sezonow. Zawsze gdy wybieralam sie do sklepu, by sobie takie sprawic, albo nie bylo juz rozmaru albo byly na mnie zbyt szerokie i noga w nich nie byla stabilna co w przypadku zimowego obuwia jest bardzo wazne.


Jako ze moj rodzinny dom w Polsce miesci sie w wojewodztwie dolnoslaskim w jednej z gorskich miejscowsci i sniegu w zime jest zawsze ponad pol metra jest to prezent idealny. Jeszcze dwa tygodnie temu zastanawialam sie nad zakupem butow, bo tu gdzie obecnie mieszkam, nad morzem, oprocz okropnie zimnego wiatru nie ma sniegu w ogole i buty z porzadna podeszwa i to typowo zimowe nie sa potrzebne, ale odwlekalam ten zakup do ostatniej chwili, mimo ze i tak musialabym jakies kupic, bo jade do Polski na swieta.




Tymbardziej ciesze sie, ze sa to buty wysokie, ocieplane i calkowicie pasuja do jeansow, dresow czy tregginsow. W nich noga jest stabilna. W zeszym roku, wlasnie 6 grudnia, chirurg zalozyl mi gips, bo skrecilam kostke. :/

Buty sa z firmy Kappa, model Bright mid, kupione w Deichmannie za 55 €.
 Maja gumowa podeszwe, profilowana wkladke, sa ocieplane i przez to niesamowicie miekkie i wygodne. Mam tylko taka cicha nadzieje, ze beda mi sluzyc przez pare zimowych sezonow, bo bardzo mi sie podobaja. :)

A Wy jakie lubicie buty zimowe? Sportowe czy bardziej eleganckie? 

Teraz mam duzo czasu, wiec z checia dodam pare recenzji produktow z ostatnich zakupow. Pierwsze efekty mojej nudy widac po calkowitej zmianie szaty graficznej bloga. Nie sadzilam, ze wybieranie tla, dobor kolorow i zmiana naglowka wciagna mnie do tego stopnia, ze po starym wygladzie zostanie niewiele, wiec nawet nie mam dla porownania zdjecia poprzedniego wygladu. Mam jednak nadzieje, ze Wam sie podoba :)
Zapraszam do komentowania.

10 komentarzy:

  1. świetny prezent Mikołajkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za traperkami wolę Emu albo coś eleganckiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty i ładny blog :D
    U mnie nowy rozdział ♥
    Zapraszam do komentowania :D
    http://hellorskyy.blogspot.com/2014/12/she-is-my-little-angel.html

    OdpowiedzUsuń
  4. no fajny, fajny ten prezencik:D
    ja przymierzam się do zakupu timberków :)
    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buciki, sama kiedyś miałam na takie ochotę, w końcu zakupiłam jednak inne :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. super! oby sie je dobrze nosiło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super butki, sama bym takie chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks like an amazing product & would you like to follow each
    other on GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets keep
    in touch! :*)


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad. Komentarze motywują mnie do dalszego działania.
W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twoj blog. :)